HTML

Robin Gumiszobája

Friss topikok

  • snyperr: captcha FTW :S (2012.10.19. 08:34) Not so melancholy blues :D
  • Robinnnn: az túlzás, de azért köszi :) (2012.09.10. 20:56) As fast as she can
  • Robinnnn: :))) (2012.08.04. 14:57) Tréfi
  • snyperr: lájk (2012.05.08. 09:40) Sky
  • Robinnnn: másodjára :PPPPP azt is csak azért, mert az első próba volt... a szöveget meg tanulhatod, mer... (2012.04.21. 01:03) Robin Bueller's Day Off

Címkék

ajánló (1) alter (1) barney (1) bonham (1) dob (2) fákkkk (1) film (11) filó (5) friendswillbefriends (1) heticsaj (14) indie (6) izé (16) Jack (1) karácsony (12) kétóránátírtamvazze (1) lazypower (1) life (2) news (9) poén (18) queen (5) rock (1) vanképemhozzá (1) vélemény (1) white (1) zene (69) zooey (1) Címkefelhő

August Rush

2009.06.19. 00:05 RobinH

Mivel régen írtam értelmes postot ezért gondoltam, már itt az ideje. Van egy film amit még régebben láttam, és szerintem ajánlásra méltó, úgyhogy meg is ejtem ezt a bizonyos ajánlást itt és most.

Zenés filmről van szó, ami nem mindig jelent jót, sőt. A Dirty Dancing és hasonló alkotások a világból ki tudnak kergetni, úgyhogy megörültem ennek a filmnek mert ez más. A főhőse egy kisfiú, aki a zenén keresztül próbálja megtalálni elveszettnek hitt szüleit. Természetesen romantikus szál is van a sztoriban, elvégre ez a zenétől elválaszthatatlan téma. Az idő előrehaladtával ismerjük meg az előzményeket. A gyerek apja egy rocker gitáros srác, anyja pedig egy sikeres és igencsak szép csellista lány (Keri Russell, egykori blog heticsaj), akik egy éjszaka egymásba szeretnek. (Gondolom Borit innentől már nem is érdekli ez a film :D) Szóval a szerelmük gyümölcse lesz a kissrác, akit a lány baromarcú apja elszed és intézetbe ad, amíg lánya lábadozik a kórházban egy baleset után, ráadásul beadja neki, hogy a gyerek meghalt. Szal a film alapfelállása úgy néz ki, hogy Evan, későbbi művésznevén August Rush, mindenben hallja és érzi a zenét, továbbá szentül hiszi, hogy ez a zene fogja őt elvezetni a szüleihez. Meg is pattan az árvaházból és igen kalandos utazásban vesz részt, ahol mindenféle emberekkel és így mindenféle zenékkel ismerkedik meg. A film végét nem túl nehéz kitalálni, de azért van benne egy-két olyan csavar, ami izgalmassá teszi a történetet. Természetesen igencsak mese jellegű a film, így egy újabb nyomos érv, hogy Borinak ne ajánljam ezt a filmet, hiszen ő mostmár horrorban utazik (majd lehet, hogy írok a My Bloody Valentine-ról is xD)

A film zenéje nagyon király. Ahol szépnek kell lennie ott szép, ahol meghatónak kell lennie ott megható és természetesen ahol rocknak kell lennie ott rockos :D Alant az ízelítő videó + plakát a szereplőkről, aminek csak annyi értelme van, hogy plusz egy Keri Russell képet csempészhettem a blogomra :D

 

 

 

 

 

6 komment

Címkék: zene film

A bejegyzés trackback címe:

https://robin.blog.hu/api/trackback/id/tr586319487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sea 2009.06.19. 09:44:24

"a kissrác, akit a lány baromarcú apja elszed és intézetbe ad, amíg lánya lábadozik a kórházban egy baleset után" Ez nem "anyja" akart lenni? Egyébként meghoztad a kedvem a filmhez, meg fogom nézni! És nem csak "egyszer majd"! :D

sea 2009.06.19. 09:46:39

Ja, bocs, kibogoztam, storno! Aszittem, a gitáros a rosszfiú, meg is akartalak feddni, hogy behülyíted Borit a párhuzammal, aztán így "végződik" :D

Robin 2009.06.19. 12:50:06

A csellista lány apja a főgeci :D Igyekeztem érhetően fogalmazni, de úgy látszik nem sikerült :D A gitáros srác jó arc. Ja és amit kifelejtettem a történetből, hogy egy írekből álló zenekarban játszik, és természetesen ő maga is ír. Nyilván ez volt az utolsó csepp a pohárban és Borinak végképp elment tőle a kedve :D:D:D

moondream 2009.06.19. 19:26:42

én értettem:DDD meg se nézem egy szempillantás alatt, mert amint mondtad, horrorban utazok:DDDD

glo 2009.06.19. 20:30:35

hűű,nagyon jónak tűnik,szívesen megnézném....

killerqueen 2009.06.22. 19:25:50

ezt a filmet meg kell szerezzem!
süti beállítások módosítása