HTML

Robin Gumiszobája

Friss topikok

  • snyperr: captcha FTW :S (2012.10.19. 08:34) Not so melancholy blues :D
  • Robinnnn: az túlzás, de azért köszi :) (2012.09.10. 20:56) As fast as she can
  • Robinnnn: :))) (2012.08.04. 14:57) Tréfi
  • snyperr: lájk (2012.05.08. 09:40) Sky
  • Robinnnn: másodjára :PPPPP azt is csak azért, mert az első próba volt... a szöveget meg tanulhatod, mer... (2012.04.21. 01:03) Robin Bueller's Day Off

Címkék

ajánló (1) alter (1) barney (1) bonham (1) dob (2) fákkkk (1) film (11) filó (5) friendswillbefriends (1) heticsaj (14) indie (6) izé (16) Jack (1) karácsony (12) kétóránátírtamvazze (1) lazypower (1) life (2) news (9) poén (18) queen (5) rock (1) vanképemhozzá (1) vélemény (1) white (1) zene (69) zooey (1) Címkefelhő

Robin Bueller's Day Off

2012.04.16. 23:30 RobinH

"Life moves pretty fast. If you don't stop and look around once in a while, you could miss it." Ezzel a felütéssel indul az egyik kedvenc filmem, ami magyarul a rendkívül béna Meglógtam a Ferrarival címet viseli. Én ma pontosan azt tettem mint Ferris, azzal a különbséggel, hogy nem kellett hazudnom az igazgatónak, merthogy az(okból az egyik) én vagyok :). Kivettem egy szabadnapot és soha jobbkor nem jöhetett volna.

Sokáig aludtam, kényelmesen reggeli kávéztam, habos fürdőztem, majd neki álltam semmit tenni. Még a hétvégén összeraktam a dobcuccomat, (ez amolyan hobby féleség lett, hogy időnként összeállítom, leülök mögé és próbálom tudatosítani magamban, hogy ez az enyém) és mivel elég sok helyet foglal ezért elkezdtem szét szedni. Ebből aztán egy grandiózus szoba elpakolás kerekedett, aminek a végén elkezdtem kihajigálni egy csomó régi jegyzetet.

Döbbenetes, hogy még mindig mennyi ilyen szarom van :S. Eddig lelkiismereti okokból, "hátha még kelleni fog", illetve "könyvet nem illik kidobni" felindulásokból megtartottam ezeket de most rá kellett jönnöm, hogy soha a büdös életben nem fogom elővenni a másodéves kalkulus jegyzeteket, vagy a fénymásolt statisztikai képletgyűjteményt. Úh ezek szépen a kukában landoltak, és kifejezetten jobb kedvem lett utána. Még a nyomorult irodalom kisérettségi tételeimet is kihajítottam, tekintettel arra, hogy az idén már kb háromszor álmodtam azt, hogy újra gimis vagyok és az az aszott k*rva feleltet minket. Jobb ezektől a rossz energiáktól megszabadulni. :D

Szóval a nap eltelt, de azért egy kis gitározást is belepaszíroztam, mert Borinak balga mód ígértem egyet Szemesre, és gyakorolni kellett. Itt egy kis teaser, csak hogy furdaljon a kiváncsiság. (megjegyzem azért csak ennyi, mert még csak ennyit tudok belőle xD)

Wont get booed again by lazyrobin

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://robin.blog.hu/api/trackback/id/tr16319387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

moondream 2012.04.17. 16:08:28

jáááááááj de kis rohatt vagy, hát ez kurvajó!!!!:DDDDD hanyadszor játszottad fel, hogy ilyen szépen sikerült? (gonoszul röhög:D) :**** nyáron az egészet hallani akarom ám, addigra megtanulom a szövegét ;)

Robinnnn 2012.04.21. 01:03:05

másodjára :PPPPP azt is csak azért, mert az első próba volt... a szöveget meg tanulhatod, mert én csak foltokban tudom :D
süti beállítások módosítása