HTML

Robin Gumiszobája

Friss topikok

  • snyperr: captcha FTW :S (2012.10.19. 08:34) Not so melancholy blues :D
  • Robinnnn: az túlzás, de azért köszi :) (2012.09.10. 20:56) As fast as she can
  • Robinnnn: :))) (2012.08.04. 14:57) Tréfi
  • snyperr: lájk (2012.05.08. 09:40) Sky
  • Robinnnn: másodjára :PPPPP azt is csak azért, mert az első próba volt... a szöveget meg tanulhatod, mer... (2012.04.21. 01:03) Robin Bueller's Day Off

Címkék

ajánló (1) alter (1) barney (1) bonham (1) dob (2) fákkkk (1) film (11) filó (5) friendswillbefriends (1) heticsaj (14) indie (6) izé (16) Jack (1) karácsony (12) kétóránátírtamvazze (1) lazypower (1) life (2) news (9) poén (18) queen (5) rock (1) vanképemhozzá (1) vélemény (1) white (1) zene (69) zooey (1) Címkefelhő

Karma works!!!

2011.06.22. 23:53 RobinH

De nem gyengén! Kivételesen most még nem írnék beszámolót magamról, inkább kérdeznék, remélem lesz aki válaszol, mert tényleg érdekel!

Tehát a kérdés, hogy voltatok-e valaha olyan szituációban, amiről tudjátok, hogy sorsfordító? Persze most nem olyanra gondolok, hogy államvizsga -megbukok, vagy nem-, hanem olyan szituációra, ahol pontosan tudtátok előre, hogy ha beléptek abba a szituációba és meghoztok egy igen/nem döntést, akkor az jelentősen befolyásolhatja az egész életeteket? Szóval a sors az utatokba sodor egy kérdést és utána a döntésetektől függően mentek jobbra vagy balra tovább.

Úgy alakult, hogy én most kaptam egy ilyen kérdést, és tulajdonképpen nem is a válasz az érdekes, mert azt már azt hiszem tudom, hanem egyszerűen csak furcsa az a bizsergető érzés, a döntés felelőssége, hogy én itt most éppen a saját életemet változtatom meg valamilyen irányba.

Szóval ismételve a kérdést, voltatok-e ilyen szituációban, és ha igen, akkor hogyan éltétek meg?

(a dal meg azért, mert szövege nagyon fasza, illetve így legalább Eszter megtudja, mit játszottam neki szombaton :D)

4 komment

Címkék: filó

A bejegyzés trackback címe:

https://robin.blog.hu/api/trackback/id/tr896319412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

snyperneknincskedvebelépni 2011.06.23. 10:59:34

jah, volt már ilyen. sztem többször is. de nem emlékszem rájuk, mivel utólag kiderült mindig, hogy semmin se változtat igazából, csak én hittem azt. az életem ment tovább a saját medrében

whitequeen 2011.06.23. 14:09:51

az életed összes pillanata ilyen helyzet

whitequeen 2011.06.23. 14:39:58

különben is ne közvéleménykutass, hanem ÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍRJ!!!!!!! :P

moondream 2011.06.24. 13:46:23

hát persze, hogy volt:) amikor összejöttem Gergővel. Aznap este előtt egy csomót erőlködtem, hogy mi lesz most velem, stb, aztán amikor odaértem, addigra már pont leszartam:D és azóta se bántam meg, hogy voltam oly könnyelmű, hogy egy este alatt összejöttem a gitárossal XD
süti beállítások módosítása