HTML

Robin Gumiszobája

Friss topikok

  • snyperr: captcha FTW :S (2012.10.19. 08:34) Not so melancholy blues :D
  • Robinnnn: az túlzás, de azért köszi :) (2012.09.10. 20:56) As fast as she can
  • Robinnnn: :))) (2012.08.04. 14:57) Tréfi
  • snyperr: lájk (2012.05.08. 09:40) Sky
  • Robinnnn: másodjára :PPPPP azt is csak azért, mert az első próba volt... a szöveget meg tanulhatod, mer... (2012.04.21. 01:03) Robin Bueller's Day Off

Címkék

ajánló (1) alter (1) barney (1) bonham (1) dob (2) fákkkk (1) film (11) filó (5) friendswillbefriends (1) heticsaj (14) indie (6) izé (16) Jack (1) karácsony (12) kétóránátírtamvazze (1) lazypower (1) life (2) news (9) poén (18) queen (5) rock (1) vanképemhozzá (1) vélemény (1) white (1) zene (69) zooey (1) Címkefelhő

The snow's coming down II.

2009.12.18. 01:26 RobinH

Ahogy a korábban már postolt dal szövegében is van: "The snow's coming down I'm watching it fall..." Pontosan ez történt velem tegnap éjjel. Már feküdni akartam, csak előtte kinéztem az ablakon és ottragadtam. Egy nagyváros egyik legforgalmasabb kereszteződésénél lakom és párszor már eszembe jutott, hogy milyen furcsa a hely éjjelente. Főleg így téli hidegben. Naponta több ezren mennek itt keresztül, gyalog, kocsival, busszal, akármivel, de estére tökéletesen kiürülnek az utak és néma csönd lesz. A hatalmas köztéri lámpatestek ontják a narancssárga fényüket, csak éppen nincs kinek megvilágítani a hazfelé vezető utat, mert már mindenki otthon van :D Kicsit olyan I am legend szerű dolog ez. (Will Smith filmje, arról, hogy ő az utolsó ember a Földön), legalábbis engem arra emlékeztet. Ez tegnap megtoldódott egy hóeséssel is. Azok kedvéért akik nem tudják elképzelni, hogy miről beszélek: (persze a hülye yt jócskán lebutította az amúgy sem HD minőséget

9 komment

Címkék: karácsony

A bejegyzés trackback címe:

https://robin.blog.hu/api/trackback/id/tr66319455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

whitequeen 2009.12.18. 09:44:47

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaadegyönyörűűűűűűűűűű.........

Robin 2009.12.18. 12:49:44

Sajnos nem adja vissza, hogy milyen volt élőben :S Btw: relatedben a snow patrolok :D

whitequeen 2009.12.18. 15:42:07

óóóóó, dehogynem.........

moondream 2009.12.18. 20:02:34

szép:))))))))))))))))))))))))))))))

glo 2009.12.18. 20:58:46

Nagyon szép)))) szeretem nézni éjjel a várost, főleg havazás idején. Olyankor jó a kutyával kimenni az éjszaka közepén sétálni. Sehol senki, max. 1 hótoló vagy a polgárőrség tűnik fel. Annyira várom a fehér karácsonyt!!! Bár az lenne idén!!!! Ki akarok menni havas éjjeli sétára a kutyával. Mert az jó. Más.Robin, nem tudsz tippet, hogy lehetne videóból képet csinálni? Próbáltam printscreent,de nálam az nem műxik (Van aki azt mondta, nála igen, hát az nem én vagyok...áááá).

snyper 2009.12.19. 10:12:43

igen, olyat én is hallottam és tapasztaltam, h. wmplayerrel nem lehet printscreenelni. viszont egy csomó lejátszóban benne van egy ilyen képlopó funkció, pl. powerDVD, winDVD vagy win7 snipping tool (képmetsző) esetleg próbáld meg lepauseolni a videót, úgy printscreen, és addig ne indítsd el megint a videót, míg el nem mentetted a képet

glo 2009.12.19. 10:36:20

köszi snyper a tippeket.nem wmp-vel próbáltam(a .vob-ot le se játssza), a kmplayerrel nem (sem) ment.

robin 2009.12.20. 00:45:44

Printscreen sehogy sem fog működni. Egy capture-re alkalmas lejátszó progi kell. BS Player, vagy amit én használok a VLC player. Ez utóbbi mindent lejátszik (vobokat is) és van benne ilyen funkció. Beállíthatod a kimeneti fájlformátumot is, úgyhogy szerintem ezzel próbálkozz. Ingyenesen le is tölthető úgyhogy ez a legbiztosabb tippem.

glo 2009.12.20. 21:07:34

Kösziii, sikerült!! Igaz,torzítja az arányt egy kicsit és a színeken is fakít, de sikerüüüült!!!Nagyon szépen köszi!!
süti beállítások módosítása