HTML

Robin Gumiszobája

Friss topikok

  • snyperr: captcha FTW :S (2012.10.19. 08:34) Not so melancholy blues :D
  • Robinnnn: az túlzás, de azért köszi :) (2012.09.10. 20:56) As fast as she can
  • Robinnnn: :))) (2012.08.04. 14:57) Tréfi
  • snyperr: lájk (2012.05.08. 09:40) Sky
  • Robinnnn: másodjára :PPPPP azt is csak azért, mert az első próba volt... a szöveget meg tanulhatod, mer... (2012.04.21. 01:03) Robin Bueller's Day Off

Címkék

ajánló (1) alter (1) barney (1) bonham (1) dob (2) fákkkk (1) film (11) filó (5) friendswillbefriends (1) heticsaj (14) indie (6) izé (16) Jack (1) karácsony (12) kétóránátírtamvazze (1) lazypower (1) life (2) news (9) poén (18) queen (5) rock (1) vanképemhozzá (1) vélemény (1) white (1) zene (69) zooey (1) Címkefelhő

Mi lennék ha...

2009.03.26. 02:54 RobinH

Hát hülye lennék, ha nem ragadnám meg az alkalmat, hogy egy ilyen teszt kitöltése címén nem mímelnék post írást :D Értelmes gondolataim nincsenek... meg volt életem első 3 órás php tanfolyam-órája.... mindenhol kódokat látok, úgyhogy most csak ennyire futja, de, hogy lássátok nem fukarkodok mindjárt kaptok kettőt is... EMBER NEM LESZ aki elolvasná, de engem legalább lefoglal lefekvés előtt (közben drága barátom Robert Nesta Marley tolmácsolja a fülembe, hogy a helyettest már nem ő lőtte le xD)

...hónap lennék: április vége, esetleg augusztus
...a hét napja lennék: kedd
...a nap egy időpontja lennék: 10:00
...bolygó lennék: most erre egy féfinak a Marsot illik írni? - eddigi leghülyébb kérdés -
...tengeri állat lennék: minden lennék csak az nem... a víz teába meg fröccsbe való

...berendezési tárgy lennék: van az a régi gyerekeknek készült kék bohócos vekker, amiben a bohóc szeme jobbra balra pattog mint másodperc mutató (esetleg wc csésze)
...bűn lennék: bujaság (vagy csak én asszociáltam a hét fő bűnre?)
...történelmi személy lennék: hát egy ilyen nickkel mi más lehetnék, mint Robert Locksley (és akkor is élt, legfeljebb nem így hívták :P)
...folyadék lennék: vörösbor
...drágakő lennék: (kezd az az érzésem lenni, hogy ez valami csak csajoknak teszt)
...fa lennék:akác (és ez télleg még találó is rám xD)
...madár lennék: MADÁR NEM!!! akkor már inkább mélytengeri izé
...szerszám lennék:kalapács xD ezt csak a családom érti... majd egyszer kifejtem
...virág lennék: tulipán vagy pipacs (határozottan érzem, hogy sorvadnak a heréim... ez mostmár biztos, hogy csaj teszt)
...időjárás lennék: "ha én szél lehetnék, egy lányt megkereshetnék, a világban..."
...mesebeli lény lennék: ha beírom, hogy angyal, akkor az első aki ezt elolvassa, hívni fogja a mentőket, hogy sürgős here-transzplantációra van szükségem... ezért legyen inkább herceg :D
...hangszer lennék: dobcájg :D
...állat lennék: Sea szerint már régóta az vagyok
...szín lennék:narancssárga
...érzelem lennék:vidámság?!

...zöldség lennék: mogyoró/dió/mandula - mostmár ez a leghülyébb kérdés -
...hang lennék: LedZeptől a Nobody's fault but mine-ban miután lemegy az aaah aaaaahhh intró, vagy 4 powerchordos zúzós beütés.. na ott a dob+basszus+gitár hang lennék :D
...elem lennék: lapos, 4,5 voltos / föld
...dal lennék: lehetetlen választani... talán valami Queen-Ledzep-Who-FF megamix :D
...film lennék: Ferris Bueller's day-off (meglógtam a Ferrarival)
...könyv lennék: Szaknévsor
...étel lennék: Valami olaszos, fűszeres, bolognai; esetleg chilis bab :D
...fűszer lennék: kakukkfű
...hely lennék: Dél-Alföld
...íz lennék: nem ízlennék én senkinek mert sok rajtam a zsír. - mostmár ez a leghülyébb kérdés -
...illat lennék:amikor a félig érett dióról leszeded a zöld héjat és befogja a kezedet az a ragadós trutyi... na annak az illata :D

...hit lennék: valami békés és anyagiaktól mentes
...testrész lennék: erre mások már tettek nekem javaslatot :D:D:D:D:D
...arckifejezés lennék: nevetés
...tanóra lennék: akármelyik amelyiket szét lehet zúzni beszólogatással
...rajzfilm lennék: Tom és Jerry én is
...mértani alakzat lennék: dodekaéder - na ez tényleg egy kocka kérdés, és persze mostmár a leghülyébb is :D -
...szám lennék: 13 (Sea egy szót se! xD)
...ruhadarab lennék: nyakkendő :D
...ékszer lennék: karkötő (az a férfiasabb fajta, nem a női láncos vmi... szal bőr, meg fém izé :D)
...kiegészítő lennék: é mindenkinek csak kiegészítő vagyok
...szeretet megnyilvánulása lennék: fültőpuszi, kivéve persze a férfiakat. ott nagyon kemény, tesztoszterontól dagadó, büszke kézfogás lennék (jóvanna kell a kompenzáció a virágos illatos buzulós kérdések miatt :D)
...rovar lennék: officially a legidiótább kérdés az egész tesztből
...gyümölcs lennék: narancs, ananász
...épület lennék: az a tipikus kétszintes, brit barnatéglás vidéki kúria, vadszőlővel az oldalán, hatalmas ablakokkal, fa gerendákkal a beltérben.

Na ez hosszabb lesz asszem... előre is bocs de elképzelhető, hogy nem kezeltem kellő komolysággal a kérdéseket

Valódi név: közöd? :D úgyis tudja akinek kell tudnia
Nicknév: robin
Becenevek: böllér
Kor: csolya
Születési hely: szánsájnsziti
Lakhely: ua
Kivel élsz együtt: a mardosó lelkiismeretemmel + család
Horoszkóp: a héten komoly lehetőségek várnak Önre, de jól nézze meg kitől fogad el tanácsokat!
Kínai horoszkóp: asszem disznó
Iskola: megvolt, kb ennyit róla...
Vallás: erre nem válaszolok, mert tuti olyan kérdés, hogy ki a példaképe? miért pont Lenin?


Külső

Magasság: inkáb alacsonyságnak mondanám
Szemszín: barna
Hajszín: barna
Szemüveg/kontaktlencse: kéne, a régi valahol a fiókban
Szeplők: -
Fogszabályzó: -
Tetoválás: -
Piercing: zacsiban az még a külsőhöz számít?


Személyiség

Jellemezd magad két tulajdonsággal: komoly, komolytalan
Alapvetően pesszimista vagy optimista vagy? optimista
Liberális vagy konzervatív gondolkodású vagy? konzervatív
Félénk vagy, vagy inkább bátrabb? talá bátrabb, bár egy struccfarmon sugárban fosnék (pardon my french)
Lenézel másokat? előfordul, bár ritkán
Gyakran vagy depis? amióta divat az emo igyekszem magam leszoktatni róla (és még mondja valaki, hogy nincs ereje az elrettentő példáknak)


Család

élünk virulunk, legyen elég annyi, hogy nálunk lényegesen kevesebb a balhé mint a Berényiéknél xDDD





Barátok

Hány barátod van? ez tipikusan egy minőségi és nem mennyiségi dolog. van olyan aki igazán fontos!
Könnyen barátkozol? alkoholszinttől függ (éééés ebben pillanatban Alvinék rázendítettek a Részegen ki visz majd haza című opuszra)
Szeretsz új embereket megismerni? időszak függő
Legjobb barátod: lásd barátok első kérdés
Melyik
barátodat ismered leghosszabb ideje? hát őt már olyan régen ismerem, hogy ezer szerencsénkre öregapámnak szólítjuk egymást
Melyik barátod ismer téged legjobban? olyan vagyok mint a kormányprogram... csak kevesen ismernek és ők se látnak át teljesen :D


Szerelem

Hiszel a szerelemben? "then I saw her face, oh I'm a believer"
Létezik "szerelem első látásra"? velem már megesett
Most szerelmes vagy? Nem
Első csók: még gimiben


Jelenleg szabad vagy? "free as a bird"
Visszautasítottál valaha valakit? yessss bár utólag visszapörgetve kicsit modorosabban is csinálhattam volna, leszámítva azt a 120 kilós kopasz állatot aki egy Roberto Carlos mezben próbált meg táncra hívni engem a SZIN karaoke sátorban -NB: Queenerek alaposan válogassák meg hol táncolnak "porszvóval" a Break free-re -
Téged visszautasítottak már? hát erre is volt pár példa
Félénk vagy, ha randizásra kerül a sor? nem igazán
Te teszed meg az első lépést? nem, azt Johnnie Walkerre hagyom xD
Téged megcsaltak valaha? nem tudok róla, bár nem kizárt
Gondolod, hogy a szerelem fájdalmas? "looooooooove huuuuuuuurts"

Előfordul(t) valaha...

Ittál alkoholt? Az kizárt dolog mert nem tudom. Kérem kapcsolja ki...
Füveztél? Nem.
Gyűjtesz képregényeket? csak néha csinálok :P
Nézed a híradót? már kinőttem az esti mesékből
Ötnél több rap-albumod van? nincs, csak egy van de azt büszkén vállalom mert az egy k. jó album akárki akármit mond! (Fugees -The Score)
Van iPodod vagy mp3 lejátszód? nincs :S
Szereted a Disney filmeket? Régebbieket
A "lol" kifejezést élő beszédben is használod? nem hiszem
Hetente eszel gyorskaját? nem
Voltál külföldön? yes
Szereted a videó-játékokat? igen
Volt, hogy megnyomkodtad a lift összes gombját egyszerre? kinek van akkora tenyere???
Volt, hogy megittál egy egész doboz tejet egy óra alatt? nem, bár mostanában rutinom a lefekvés előtt fél liter tej
Ültél repülőn? bizony.

Múlt

Legrégebbi emlék: 2 éves koromból, családi nyaralás, a szülinapi tortám, régi házunk ilyesmi.


Valami, amit jó lenne elfelejteni: sajnos van egy pár
Mit csináltál 2000 szilveszterén, az ezredfordulón? vélhetőleg azon bosszankodtam, hogy az egész világon mérik az évek múlását, csak gálvölgyi csinálja mindig ugyanazt az ősrégi szar műsort szilveszterre
Mit csináltál, mikor a szeptember 11-i támadásokat meghallottad? próbáltam életben maradni, na nem a 115. emeleten, csak itt a harmadikon, mert egy elég kemény arcüreg gyuszim volt akkor.


Jelen

Hogy érzed magad? kifolyik a szemem az egész napos monitorbámulástól
Mit viselsz? cask egy vörös selyemtanga van rajtam... kicsit bevág, de hagyom mert ott dörzsöl ahol eddég még más sosem tette
Mire gondolsz? kihúzom mégiscsak a tangát a seggemből
Mik a terveid mára? hajnali fél 3... mi volna... hurkát töltök
Most hol vagy? Itthon


Egyebek

Hány éves leszel öt év múlva? nem én vagyok a kapitány
Szerinted akkor házas leszel? hát kb akkora tervezem

Melyik filmet láttad utoljára? Quantum of Solace - az új Bond film
Kit tárcsáztál utoljára? Sea anyukáját!!!!
Ki hívott téged utoljára? egy régi barát
Kitől kaptál utoljára smst? t-mobile
Jobban szeretsz smst írni, vagy telefonálni? mindegy
Van háziállatod? nincs

A szüleid házasok/elváltak? aszittem a család részt már kiveséztük... mondtam én... trükköznek itt a keresztkérdésekkel, de láttam én pár Columbot! belőlem ugyan ki nem szedik, hogy elvál..... ó bazz...
Mikor láttad utoljára anyudat? tegnap
Hova mentél utoljára? az őrületbe, hogy miért vállaltam be két ilyen b.szott hosszú tesztet
Mit szeretsz a télben? karácsony, szánkó, békesség, áhitat
Mit szeretsz a nyárban? melegség (má megin ez a buzulás) mezitlábas papucsos flangálás a városban, tiszapartosvörösboros esték
Mit szeretsz a tavaszban? a levegő illatát
Mit szeretsz az őszben? a szülinapomat :D
Társaságkedvelő ember vagy? hol így hol úgy
Mit ettél utoljára? kacsamájast.... ne is kérdezzétek
Melyik a kedvenc éttermed? nem vagyok egy nagy kajáldás, de a régi híd nem rossz
Melyik a kedvenc kávézód? bezárták :S
Melyik a kedvenc teaházad? hát ha nem is kedvenc, mert 1x voltam, de volt gumimaci ízű teájuk :D
Melyik a kedvenc desszerted? zserbó
Melyik a kedvenc levesed? gomba/májgombóc
Szereted a kávét? so-so
Naponta mennyi vizet iszol? ki nem szarja le és egyébként is milyen hülye kérdés már ez????
Mit iszol reggelente? a későn fekvést, meg
Hason fekve alszol? az alvási pozitúráímból egy alternatív antijóga könyvet lehetne írni
Tudsz pókerezni? yes
Jártál valaha Kanadában? hóóógyne
Ismersz valakit, akinek ugyanakkor van a szülinapja, mint neked? ez vicces, 3 embert ismerek aki előttem egy nappal (ebből kettő ugyanabban az évben) és kettőt aki utánam egy nappal (egyikük ugyanabban az évben), de akinek pont aznap mint nekem az John Cleese, Paganini, meg a jófranc tudja még ki :D
Szeretnél gyerekeket? hát elég furák a kis fejükkel meg a nagy szemeikkel.... bazz aki nem szeretne az nem is ember... de még csak nem is állat... mittomén mi... gomba...
Beszélsz idegen nyelveket? yes
Voltál valaha kórházban? nagyon régen, szintén arcüreg ügyben... ez már csak ilyen visszatérő (guess what tortures me right now?)
Tenger vagy medence? medúza és tenger függő (az északi nem volt túl kellemes pl :D)
Gyakran hordasz ékszereket? nálunk nemzetközi hip hop mívészeknél ez elvárás


Melyik a kedvenc tévéműsorod? Magnum :D Na jó, meg a Lost, meg a Scrubs, ja és TOP GEAR!
Ki a legviccesebb ember, akit ismersz? hát ha személyesen nem is ismerem, Jeremy Clarkson mindig megnevettet

Plüssállatokkal alszol? Nem. (ez persze még jelentheti azt, hogy egy komplett hadseregnyi nem plüssből készült, maci, nyuszi, béka meg miegymás van az ágyamon. vagy nem. ki tudja.)
Milyen a mobilod csengőhangja? Whole lotta love .\../

Megvannak még a gyerekkori ruháid? van egy pár.
Milyen színű a fal a szobádban?narancs/fehér
Alvás közben be van zárva a szobád ajtaja? hol így hol úgy
Sokat flörtölsz? sokat nem, de előfordul... ne akarjátok látni, kész tragédia...
Mibe mártogatod a chicken nuggetseket? annak a seggébe aki ezt a hülye kérdést kitalálta
Fel tudod tölteni benzinnel a kocsitokat? wtf? még jogsim sincs, nemhogy kocsink :D
Olvasol napilapokat? nem
Ha lenne rá lehetőséged, úsznál delfinekkel? nemtom... talán. lehet, hogy félnék mert pocsék úszó vagyok, azok meg elég nagy dögök... lerántanak a mélybe aztán már kész is a tüdőembólia
Milyen év, hányadik hónap, melyik napja van most, és hány óra? 2009. március 26. 02:45
Mi a véleményed a tesztről? kellemesen indul, nehéz tőle megszabadulni. mint a tripper...

Kitől kaptad? úriember erről nem beszél, de becsszó nem fizettem érte

14 komment

Címkék: kétóránátírtamvazze

A bejegyzés trackback címe:

https://robin.blog.hu/api/trackback/id/tr736319510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

killerqueen 2009.03.26. 08:20:10

Robin, komolyan a reggelim ment rá, hogy elolvassam! Mikor már huszadszorra majdnem félrenyeltem/kiköptem a röhögéstől, az első teszt felénél félretoltam biztonsági okokból, mert a végére vszínű megfulladtam volna. XDDD Egyébként nem is hittem volna, hogy ennyire kelletik magukat ezek a tesztek. :DD Én meg még egy kis félelemmel tartottam tőle, h mindenki hülyének néz érte. :))

killerqueen 2009.03.26. 08:20:43

mmint hogy engem

glo 2009.03.26. 10:33:54

ezek szerint nem vok emberi lény.:DDD php, részvétem, nem hangzik jól a férfias utalásoktól nagyon röhögök, főleg mert az angyalról eszembe jutott Alan Rickman Metatronja a Dogmából.XDDDD

2009.03.26. 21:08:03

bazmeg Robin :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD már nagyon várom ápr. 16-ot:DDD (én is a bujaságot meg 13-at írtam..:P) (ami meg a struccfarmot illeti, nézzed az Earlt, abban rokonlélekre találsz:P) hurkát töltök lol:DDD

Robin 2009.03.26. 21:20:52

KillerQueen: bocs a reggeli szabotálása miatt :D Glo: a Dogmát én is szeretem, sőt úgy általában az összes Kevin Smith filmet! Bori: (mert ő volt, ha esetleg bárkinek kétségei lettek volna xD) KÖSZI!!!!! a hurkát töltök volt a kedvencem :D 3. visszaolvasáskor is röhögtem magamon miatta xD És láttam a struccfarmos Earlt is. Gondoltam is rá, hogy mekkora gáz :D

glo 2009.03.27. 11:07:32

Jó a Kevin Smith, bár nem láttam mindent tőle.... Az Earlt érdemes lenne megismernem.XD

moondream 2009.03.27. 22:31:10

igen, télleg én voltam:DD bocs, a röhögéstől elfelejtettem beírni magam:D jaj, hát én annyit röhögtem, amikor szegény Randy ott állt megmerevedve és nem mert mozdulni sem a struccok miatt:DDDD

killerqueen 2009.03.28. 19:34:41

félsz a struccoktól?? a nagynénéméknek voltak struccai, az egyiket Lacikának hívták, de kiderült róla, h lány XDD

killerqueen 2009.03.28. 21:11:57

btw: felvehetlek msnre?

moondream 2009.03.28. 23:16:51

Lacika lol:DDD

Robin 2009.03.29. 22:04:28

vegyél, ha gondolod :D

killerqueen 2009.03.29. 22:14:41

nem is viccből kérdeztem XD

whitequeen 2009.03.30. 04:35:28

jóreggelt... :')

whitequeen 2009.03.30. 09:44:37

...és jó második reggelt is! :) (télleg troll vok xD)
süti beállítások módosítása