HTML

Robin Gumiszobája

Friss topikok

  • snyperr: captcha FTW :S (2012.10.19. 08:34) Not so melancholy blues :D
  • Robinnnn: az túlzás, de azért köszi :) (2012.09.10. 20:56) As fast as she can
  • Robinnnn: :))) (2012.08.04. 14:57) Tréfi
  • snyperr: lájk (2012.05.08. 09:40) Sky
  • Robinnnn: másodjára :PPPPP azt is csak azért, mert az első próba volt... a szöveget meg tanulhatod, mer... (2012.04.21. 01:03) Robin Bueller's Day Off

Címkék

ajánló (1) alter (1) barney (1) bonham (1) dob (2) fákkkk (1) film (11) filó (5) friendswillbefriends (1) heticsaj (14) indie (6) izé (16) Jack (1) karácsony (12) kétóránátírtamvazze (1) lazypower (1) life (2) news (9) poén (18) queen (5) rock (1) vanképemhozzá (1) vélemény (1) white (1) zene (69) zooey (1) Címkefelhő

"All we hear is..."

2009.02.05. 17:51 RobinH

Váddöfákk történt a Sláger Rádióval???? Ma délután rákényszerültem, hogy nyugton maradjak és az egyetlen szórakozásom a rádió volt. Egy délutánon keresztül hallgattam a Slágert és kiakadtam! Olyan hitvány, igénytelen zenék mentek rajta, hogy borzasztó. Néhány éve még olyan reklámokat nyomott a Sláger emlékeim szerint, hogy itt aztán csak igényes, hangszeres zenészek vannak, meg itt nincsenek boybandek. Itt csak a kedvenc zenék mennek, az igényesek.... Hát bazz!!! Egymást érték az Abba dalok, de ez még elmegy, mert az legalább igényes pop volt a maga idejében. De, hogy mindenféle szedett-vedett Rick Astley-k, agyonhallgatott 80-as évekbeli szintipop dalok, Madonna (???), és a legszebb... valamelyik nap hallottam a Backstreet Boys As long as you love me című csodás opuszát a Slágeren. BSB???? Hol élünk basszus???? A kamu műanyag zene abszolút királyait nyomják éjjel nappal. Az olyan Boney M színvonalú NDK eurodisco-s dolgokról mint a csöpöcsöpö csip csip csöp vagy mi a franc már ne is beszéljünk... Várom, hogy mikor jön a lakodalmas "rock", mert innen már tényleg csak a Sej ribizli, piros bicikli hiányzik a falusi lagzi hangulathoz....

Régen egyáltalán nem ilyen volt ez a rádió. Emlékszem amikor elindult, még apám hívta fel rá a figyelmemet, hogy klassz régi zenéket játszanak rajta. Rock n roll klasszikusokat, Beatlest, Stonest stb. Hol van az már.... Komolyan mondom az Érzés az Eddától, na meg Bryan Adams Summer of 69-ja volt a fénypontja a délutánomnak!

Kiakasztó.... Aki csak tud hallgasson Absolute Radio-t. (lánykori nevén Virgin) Angol adó, neten is fogható, és ott tényleg csak normális zenék vannak, még ha ismétlik is gyakran magukat. 

6 komment

Címkék: filó

A bejegyzés trackback címe:

https://robin.blog.hu/api/trackback/id/tr866319528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

killerqueen 2009.02.05. 18:44:43

Mostmééé, mibajod a lakodalmas rockkal??? XDDD De most komolyan, én szeretem, tekintve, hogy tőzsgyökeres bálba járó vagyok. De egyébként ezen már én is sokszor kiakadtam, hogy hova jutott a sláger. Én már hip hop boyzt is hallottam rajta, nyugi. A BSB-t meg azzal az indokkal adják, hogy 90-es évek zenéje, s mint tudjuk már az is "retrónak" számít. Lassan már az is klasszikusnak számít, így már-már nem is lesz meglepő pl egy Queen után :'((

glo 2009.02.05. 22:41:11

Bocs, Robin, ezen a poston nagyon jót röhögtem. Tetszik a stílusod, jól átjön a bosszankodásod.:)

Robin 2009.02.05. 23:13:44

killerqueen: semmi baj a lakodalmasrockkal, csak mindennek van helye. pl falusi bálakon, lagzikban akárhol én is torkomszakadtából üvöltöm, hogy bambusznádmajomkenyérfa, de ne a slágerrádió nyomjon már ilyeneket :D glo: örülök ha tetszik :D sajnos a szépirodalmi vénám elég gyenge, de a bosszankodás/leosztás egész jól megy :D

killerqueen 2009.02.06. 08:44:50

Akkor szeretettel várlak egyszer hozzánk bálba! :DDDDDDD

moondream 2009.02.07. 00:33:29

ahh, a sláger.. engem nem is ez zavar inkább, hanem az, hogy van egy bejáratott dalkészletük, amiből nem hajlandóak engedni, és CSAK azokat a számokat játsszák. És amikor egy nap már harmadszor hallgatom végig ugyanazokat a dalokat, akkor már rohadtul unom!! ezért inkább nem is hallgatok rádiót...:D

killerqueen 2009.02.07. 16:16:21

Hallgassatok hits rádiót, vagy sztár fm-et, azokon igazi gyöngyszemek szoktak menni!
süti beállítások módosítása